دفتردل
دفتردل
نوشته شده در تاريخ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط من |

خدایا دعای خسته دلان مستجاب کن


خدایا تنها امید دلم در جهان تویی

خدایا جز تو کسی نیست خریدار این دلم


جزتو کسی نیست امید این دل بی پناهم

خدایا گرچه من گنه کارم حرفی نیست


خدایا دعای خسته دلان مستجاب کن

خدایا تنها امید دلم در جهان تویی


خدایا جز تو کسی نیست خریدار این دلم

جزتو کسی نیست امید این دل بی پناهم


خدایا گرچه من گنه کارم حرفی نیست

پس عفو وببخش تو چه می شود ؟؟


تو را به فاطمه ات قسم مرا ببخش



نظرات شما عزیزان:

تنهای شب
ساعت20:13---8 ارديبهشت 1391
سوره ۳۹: الزمر - جزء ۲۴

****

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

وَیُنَجِّی اللَّهُ الَّذِینَ اتَّقَوا بِمَفَازَتِهِمْ لَا یَمَسُّهُمُ السُّوءُ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ ﴿۶۱﴾

و خدا كسانى را كه تقوا پیشه كرده‏اند به [پاس] كارهایى كه مایه رستگارى‏شان بوده نجات مى‏دهد عذاب به آنان نمى‏رسد و غمگین نخواهند گردید (۶۱)

●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ●●●ஜ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: